استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در اولين بازي خود در جام باشگاه‌هاي آسيا برابر السد قطر به پيروزي دست يافت.


تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در اولين بازي خود در چهارمين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا از ساعت 10 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اوشن‌ناگوياي ژاپن به مصاف السد قطر رفت و با نتيجه 3 بر 2 پيروز شد.

بازيکنان گيتي پسند در بازي اول‌شان خسته به نظر مي‌رسيدند؛ چرا که بعد از 20 ساعت سفر به شهر ناگوياي ژاپن رسيدند و تنها يک روز براي استراحت فرصت داشتند. آنها فقط 30 دقيقه تمرين سبک را روز قبل بازي انجام داده بودند.

در ديگر بازي اين گروه تيم‌هاي آردوس ازبکستان و جي‌اچ بانک تايلند قبل بازي گيتي‌پسند به تساوي دو بر دو رسيده بودند.

اسامي بازيکناني که گيتي‌پسند را در جام باشگاه‌هاي آسياي 2013 همراهي مي‌کنند، به شرح زير است:

سپهر محمدي، مجتبي نصيرنيا، حسين طيبي، افشين کاظمي، محمد کشاورز، مصطفي حيدري، سعيد تقي‌زاده، طه مرتضوي، مهدي جاويد، محمد طاهري، فرشاد شارقي، مهدي بديع، سجاد بني‌سعدي، احمد اسماعيل‌پور

همچنين کادر‌فني اين تيم به شرح زير است:

رضا لک (سرمربي)، محمدرضا کريمي (مربي)، احمدرضا رسولي (بدنساز)، رضا نيکبخت (پزشک)، محمد قائدي (ماساژور)، محمدحسين عراقي‌زاده (سرپرست) و محمد قائدي (تدارکات)

برنامه دو بازي بعدي نماينده ايران:

گيتي‌پسند ايران - جي‌اچ بانک تايلند، چهارشنبه، 6 شهريور، ساعت 10

گيتي‌پسند ايران - آردوس ازبکستان، پنجشنبه، 7 شهريور، ساعت 12

رئيس اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) استفاده از سيستم خط دروازه در بازي هاي ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا را به دليل گران بودن آن کاري بيهوده و هدر دادن منابع مالي عنوان کرد.


به گزارش ايسنا، ميشل پلاتيني رييس اتحاديه فوتبال اروپا اعلام کرد: استفاده از فناوري خط دروازه در ليگ قهرمانان اروپا بسيار گران و هزينه بر است و او ترجيح مي دهد به جاي هزينه استفاده از اين سيستم ها پول هاي اين اتحاديه را صرف پرورش بازيکن و استعداد ها کند. زيرا اشتباهات فاحشي که توپ از خط دروازه عبور کند و داور آن را نبيند هر 40 سال يکبار رخ مي دهد.

ميشل پلاتيني که همواره منتقد استفاده از سيستم خط دروازه بوده است درباره استفاده از اين سيستم اضافه کرد: اگر قرار باشد در ليگ قهرمانان و ليگ اروپا از اين سيستم استفاده کنيم به منزله اين است که بايد در تمامي استاديوم هايمان اين سيستم را نصب کنيم و اين براي يوفا بسيار هزين خواهد داشت. استفاده از 5 داور در ليگ قهرمانان اروپا رضايت بخش بوده است و هيچ اشتباهي با 5 داور صورت نگرفته است. من ترجيح مي دهم تا در زمينه استعداد ها و جوانان هزينه کنم تا استفاده از سيستم خط دروازه که به نوعي دور ريختن پول است, زيرا اينگونه اشتباهات هر 40 سال يکبار رخ مي دهد.

پلاتيني اضافه کرد: اگر بخواهيم است سيستم را استفاده کنيم , بايد در 280 استاديم اين سيستم را روي دروازه ها نصب کنيم و براي بازي هاي داخلي اين سيستم را برداريم. استفاده از اين سيستم براي 5 سال چيزي نزديک 54 مليون يورو معادل 69 ميليون دلار هزينه در پي خواهد داشت.

کميته قانون گزاري فيفا جولاي سال گذشته استفاده از سيستم خط دروازه را براي تشخيص عبور توپ از خط دروازه به منظور کمک به داور مسابقه تاييد کرد و اين سيستم در جام جهاني باشگاه ها که در ژاپن برگزار شد براي اولين بار مورد استفاده قرار گرفت. فيفا قبلا اعلام کرده است که در جام جهاني 2014 از فناوري خط دروازه استفاده خواهد کرد و اين براي اولين بار است که اين فناوري در جام جهاني مورد استفاده قرار مي گيرد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان